2009. április 19., vasárnap

A Night With George A. Romero

Ezzel a címmel rendez az angol Curzon Midnight Movies egy estet, ahol a mester munkáit mutatják be és maga Romero is jelen lesz. A Don't Panic, a Fangoria és a Curzon Midnight Movies plakátversenyt hirdetett az esemény kapcsán, amire én ezzel a képpel neveztem. Sajnos a verseny első fele közönségszavazás alapján dőlt el, és a legtöbb szavazattal bíró képekből azonnal kiderült, hogy kinek van a legtöbb barátja. Volt néhány nagyon jó pályamunka, ami alig kapott egy-két szavazatot. A lényeg, hogy benne vagyok az első négyben. Most az eredményhirdetést várom, ami április 14.-re volt kiírva, de még mindig nem jelentették be a nyertest...

Update: Megnyertem a pályázatot! Nagyon jó volt Londonban, még Dario Argentoval is találkoztam.


1 megjegyzés:

Frank Béla írta...

Gratulálok a győzelemhez!